EN   FR   DE   LT   LV   RU

WIND – paprasta pasiekti patogumo jausmą

Netaisyklingos laikysenos įpročiai sėdint gali sukelti sveikatos problemų. Per pastaruosius kelerius metus, naujienų, knygų ir mokslinių tyrimų antraštės atkreipia dėmesį į problemą, jog "sėdėjimas yra pavojingesnis už rūkymą" (angl. sitting is the new smoking). Tačiau kaip pavyzdys yra naudojama sena biuro kėdė. Moderni kėdė gali būti pritaikyta jūsų poreikiams ir padėti išlikti sveikiems darbe.

 

NARBUTAS stebi besikeičiančias darbo aplinkos tendencijas ir skiria daug pastangų, kad išvystytų produktus, kurie gali išspręsti kasdienes problemas, kylančias darbo vietoje. Žmonėms, dirbantiems biure, kėdė - tai svarbiausias baldas. Pagrindinis biuro kėdės tikslas yra padėti jaustis patogiai ir ilgiau išlikti efektyviam. Klausimas, kurį turime sau užduoti - ar mes žinome kaip teisingai sėdėti ir naudoti savo kėdę, tinkamai ją sureguliuojant?

 

Atraskite WIND - tai nauja darbo kėdė su visomis būtiniausiomis ergonominėmis savybėmis ir funkcijomis, kurios yra gyvybiškai svarbios norint surasti ir išlaikyti teisingą sėdėjimo poziciją. O ją reguliuoti yra labai paprasta!

 


6 biuro kėdės reguliavimo funkcijos, į kurias turėtumėte atkreipti dėmesį:

 


 

 

1. Kėdės aukštis.

Šlaunys turėtų būti horizontalioje pozicijoje ir pėdos pilnai padėtos ant grindų.

 

2. Sėdynės gylis.

4-5 pirštai turėtų lengvai tilpti tarp blauzdos ir sėdimosios dalies krašto. Nuožulnus sėdynės kraštas apsaugo nuo padidinto kraujo spaudimo venose.

 

3. Juosmens atrama.

Įsitikinkite, kad kėdės juosmens atrama pritaikyta paremti natūralų jūsų stuburo linkį (5 juosmens slankstelius - apatinę stuburo dalį). Ji neturėtų spausti diržo ar sagų, esančių ant jūsų dėvimų drabužių. Būtent todėl privalumas yra turėti juosmens atramą, pagamintą iš minkštos medžiagos.

 

4. Nugaros atlošas.

Atraskite tinkamą kampą neutraliai liemens padėčiai, kad sėdėtumėte atsipalaidavę, tačiau nepasvirę į priekį ir kad nugaroje nejaustumėte įtampos. Kai pereinate į poilsio rėžimą, nepamirškite sureguliuoti porankių.

 

5. Porankiai.

Jeigu porankiai yra per aukštai, jūsų pečiai yra pakelti ir nenatūraliai įtempti. Po ilgesnio laiko, tai gali sukelti skausmą. Jeigu porankiai per žemai, spaudimas paveikia kaklą. Tinkamai sureguliuoti porankiai nuima nereikalingą įtampą nuo viršutinės stuburo dalies, kaklo ir pečių, daro jūsų sėdėseną taisyklinga.

 

6. Galvos atlošas.

Ši papildoma darbo kėdės dalis padeda sumažinti kaklo raumenų įtampą, atsilošus galvai ir kaklui suteikia atramą ir komfortą. Galvos atlošas rekomenduojamas žmonėms ilgą laiką dirbantiems sėdint.

 

Paverskite teisingą sėdėjimą savo įpročiu!

 


Daugiau informacijos apie WIND kėdę rasite čia.

 

Papildomai NARBUTAS gali pasiūlyti elektriniu arba rankiniu būdu reguliuojamo aukščio stalus, kad darbo vietą visiškai pritaikytumėte savo poreikiams ir išliktumėte sveiki, pritaikant dinamiško darbo filosofiją.

 




Šaltiniai:
"Choosing an Office Chair That Won't Kill You"
"Tips to Maintain Good Posture"
"Correct Sitting Posture for a Computer"